czwartek, 28 listopada 2013

Ladymaga66




















Przed:
Bardzo ładna stylizacja. Mam jedno "ale". Ten golf jest troszkę za ciemny. Byłoby lepiej gdybyś założyła zwykłą czarną bluzkę. A tak to cud, miód malina xd.

Po 1:
Jesteś pierwszą osobą,(jaką stylizowałam) która ma tyle ciuchów i poukładane. Dzięki temu łatwiej mi było szukać danych ubrań :D. Postawiłam na elegancję. Kocham te pastelowe spodenki. Po prostu kocham ♥. Do tego dodałam zwykły top z kołnierzykiem, sweterek (loffciam) i "naturalne" dodatki.

Po 2:
Styl vintage to chyba twój styl wnioskując po pierwszej stylizacji :D. Do parki dodałam ciemne dżinsy, koszulę dżinsową, botki i plecak w stylu vintage. Po za tym dodałam ten kapelusz, który dodał Ci charakteru. Jednym słowem - stylizacja na zimę.

Po 3:
Tutaj też "zestaw" z tymi spodenkami ♥. Jedyna zmiana to blezer :D.

Po 4:
Zagalopowałam się heh. Tak to jest kiedy lubię z kimś pracować :)))). Stylizacja myślę, że godna uwagi. Stylizacja wygodna i modna. Uwielbiam twoje ciuchy po prostu uwielbiam ♥. Tak samo jak i tą luźną bluzkę :))). Do tego założyłam czarne spodnie (myślę, że do tej bluzki pasują tylko czarne spodnie.) Czarne botki z nelly i żeby nie było nudno dodałam apaszkę.


\

Przed:
Bardzo ładny makijaż lecz kolor brwi nie pasuję mi do koloru włosów. 

Po:
Zmieniłam włosy. Uwierz w tych Ci o wiele, wiele ładniej :D. Makijaż jesienno-zimowy. Dodam brąnzer i gotowe :D.

Mam nadzieję, że się podoba. 
                            
                       
oluniaptysio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz