piątek, 25 kwietnia 2014

mart6

 

Przed:

Bardzo ładna stylizacja :) Nie byłabym sobą gdybym się do czegoś przyczepiła xd. Więc tak. Nie pasuję mi tutaj ten naszyjnik, a tak poza tym jest super :)

Po 1:

Postawiłam na elegancję. Za bardzo fajnych ciuszków to Ty nie miałaś ( ale to jest moja opinia), ale coś tam się wymyśliło :)

Po 2:

Tutaj natomiast postawiłam na luz, jak to się mówi styl podwórkowy xd. Kocham te buty <3. Te szorty też mnie uwiodły. Ślicznie Ci naprawdę w tej stylizacji :)
 
 
 

Przed:

Napisze jedno. Jesteś urocza i to bardzo, ale makijaż oczu Ci się nie udał :P
 

Po:

Zmieniłam włosy. W tych wyglądasz bardziej kobieco ( bo w tamtych wyglądałam nieco jak mała dziewczynka). Zmieniłam makijaż oczu ( Przyznaję się bez bicia nie umiem "rozmieszczać" cieni xd). Resztę zostawiłam :)
 
 Mam nadzieję, że się podoba. Piszcie w komentarzach: lepiej przed czy po?



 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz