piątek, 25 kwietnia 2014

cukiereczek4129


Przed:

Napiszę jedno. To nie mój gust. Rada: jeśli chcesz założyć sukienkę NIGDY nie zakładaj do nich spodni (dżinsów, rurek). Jedynie co mi się podoba to sukienka, ale bez tego paska.


Po:

Postawiłam na elegancję i trochę poeksperymentowałam :) Do mojej ulubionej spódniczki dołożyłam zwykły czarny top a na nią prześwitującą bluzkę z Decades. Do tego zwykłe, czarne platformy, które moim zdaniem do wszystkiego pasują :)


Przed:

Bez komentarz. Przepraszam, ale nic mi się tu nie podoba, nooo może tylko włosy :P


Po:

Włosy zostawiłam :) Czerwona szminka mówi wszystko :), więc żeby nie było tego za dużo ( bo czerwona szminka wystarczająco dała efekty :)) makijaż oczu jest naturalny :)

  Mam nadzieję, że się podoba :) Piszcie w komentarzach czy lepiej przed czy po ? :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz