piątek, 25 kwietnia 2014

 

Przed:

Hmm. Prawie nic tutaj do siebie nie pasuję :C. Tylko szaliczek z kurteczką.  A i jakbyś mogła coś zrobić z tym tatuażem. Naprawdę jest niepotrzebny, a jeśli już go chcesz to nałóż go pod ubraniami :)
 

Po:

Mam taką samą bluzko-bluzę xd (nw jak to nazwać xd) Do tego plecak w stylu vintage i buty. Okulary, które uwielbiam nadają Ci charakteru. Co do spodni nie mogłam znaleźć czarnych :C.
 
 
 
 
 

Przed:

Bardzo fajny makijaż. Strasznie mi się spodobał :) Mam "ale" do tych włosów. Cenie oryginalność ale ten kolor nie nadaję się na co dzień ( moje zdanie). Aaa... i brwi nie pasują do koloru włosów. Ja to jestem do wszystkiego się przyczepie haha xd.
 

Po:

Zmieniłam włosy. Makijaż zostawiłam, ponieważ strasznie mi się spodobał :) No dobra tylko przyciemniłam czarnym cieniem ( patrz: rysunek powyżej ).
 
  Mam nadzieję, że się podoba :) Piszcie w komentarzach czy lepiej przed czy po :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz