sobota, 26 kwietnia 2014

ladymisjula

                                                      Stylizacja



Przed:

Bardzo fajna i przyjemna dla oka stylizacja :) Nic dodać, nic ująć :)

Po 1:

Postawiłam na elegancję. Uwielbiam te spodenki więc musiały się tutaj znaleźć. Przychodzi lato więc jasne i ciepłe kolory rządzą. Tylko torebka i pasek są kolorowe, ponieważ dodają Ci charakteru. Na górze widać kołnierzyk, który mnie zauroczył. Szkoda, że nie można go kupić :C

Po 2:  

Rock, rock i jeszcze raz rock :) Wiem, że pisałam w "po 1:", że jasne kolory rządzą latem, ale tu jest wyjątek :) Zakochałam się w tej kurtce xd. Do tego założyłam rockowe buty i spodnie, biały top i moje ulubione okulary, które nadają jeszcze bardziej charakteru :)

                                       

                                                          Makijaż



Przed:

Bardzo ładny makijaż :) Jedynie co mi się nie podoba to kolczyki. Byłoby lepiej gdybyś tego czarnego kolczyka założyła na ucho normalnie xd.Brwi nie pasują do koloru włosów.

Po:

Zmieniłam włosy. Makijaż zrobiłam czarno-biały, ponieważ tamten był troszeczkę za ciężki :P Policzki musnęłam różem, rzęsy pogrubiłam i przedłużyłam, a usta nakryłam brzoskwiniową pomadką. 

    Mam nadzieję, że się podoba. Piszcie w komentarzach czy lepiej przed czy po?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz