piątek, 25 kwietnia 2014

LovitaMiss

 
 
 

Przed:

Bardzo fajna stylizacja. Nic dodać, nic ująć :)
 

Po 1:

Stylizacja do szkoły. Co prawda teraz jest jeszcze przerwa świąteczna, no ale..... Uwielbiam te platformy. Oddaj mi je haha xd. Pod spodem założyłam bluzkę z kołnierzykiem, a na to bluzę. Do tego spódniczka :D. Teraz to rządzi na szkolnych korytarzach.... i nie tylko :D
 
 
 
 

Przed:

Jesteś urocza, urocza i jeszcze raz urocza :) Co mi się nie podoba tylko to to coś przy nosie. Tylko oszpeca twoją doll.
 

Po:

Zmieniłam włosy. W tych Ci o niebo lepiej. :D. Makijaż ten sam bo mi się strasznie podobał. Dodałam różu na policzki, a usta zostawiłam w spokoju :D
 
 Mam nadzieję, że się podoba. Piszcie w komentarzach czy lepiej przed czy po?

 

1 komentarz:

  1. Dzięęęki za miłe słowa :D A to coś przy nosie mi się przesunęło :o Stylizace fajne :)

    OdpowiedzUsuń